1% felajánlás

Korszerűbb Általános Iskoláért Alapítvány

Adószám: 18403226-1-05

Tisztelt Szülők!

Kérjük Önöket, hogy támogassák iskolánkat oktatási, - nevelési céljaink elérésében azzal, hogy adóbevalláskor alapítványunknak ajánlják fel az adójuk
1 %-át.

Az így befolyt összeg lehetőséget biztosít számunkra a tárgyi feltételek javítására, tanítványaink motiválására, segítésére.

Köszönettel:

az alapítvány kuratóriuma

Étkeztetéssel kapcsolatos telefonszám:

+36-46-500-068

Eseménynaptár 2018/2019

A 2018/2019-es tanév aktuális eseménynaptára megtekinthető itt.

Étlap

Iskolapszichológus

Iskolánkban Simonné Huszár Katalin pszichológus az alábbi időpontokban tart fogadóórát!

Hétfő 8:00 - 14:30

Péntek 8:00 - 9:40

Kérjük minden esetben telefonon egyeztessen időpontot a 06-46/506-257-es telefonszámon!

E-napló

Étkezés befizetésének számlaszáma

SZÁMLASZÁM: 10700086-67733123-53300005

(A megjegyzés rovatba fel kell tüntetni a gyermek nevét, osztályát és a térítési díjról szóló számla sorszámát)

Ifjúsági mentálhigiénés szolgálat

Görömbölyi Tagiskola weblapja

Támogatás

Az iskola honlapjának tárhelyét és domain nevét Szak Endre, Szak Lénárd (2.a) és Szak Bernadett (6.b) tanulók édesapja biztosítja.

A Miskolci Szilágyi Dezső Általános Iskola Görömbölyi Tagiskolájának 7. osztályos tanulói a Határtalanul! pályázat keretében három napos erdélyi kiránduláson vettek részt 2018. május 30. és június 1. között.

2018.05.30-án reggel 5 órakor indultunk Miskolcról. Vállajnál átléptük az ország határát, majd Nagykárolyban csatlakozott hozzánk idegenvezetőnk, Pál Imola. Vezetésével megtekintettük a Károlyi kastélyt és a város nevezetességeit. Utazásunkat folytattuk Érmindszendre, ahol Ady Endre szülőházát kerestük fel, és megkoszorúztuk a költő szobrát. Nagyszalontán Arany János előtt tisztelegve elszavaltuk a Toldi című elbeszélő költeményből az Előhangot, ezt követően koszorút helyeztünk el a költő szülőházának falán. Szálláshelyünkre, Torockóra érkezve finom vacsorát fogyasztottunk el, majd nyugovóra tértünk. Másnap megismerkedtünk Torockó központjával és a helyi általános iskola hetedik osztályos tanulóival, majd megtekintettük a helyi néprajzi múzeumot. Utunk innen Kolozsvárra vezetett, ahol Mátyás király szobra és szülőháza, a Szent Mihály templom és a Farkas utcai református templom látványa nyújtott felejthetetlen élményt. A Házsongárdi temetőben felkerestük híres halottaink közül Kós Károly, Dsida Jenő és Apáczai Csere János sírját. Ezután tanulóink egyik kedvence, a Tordai sóbánya következett, majd egy könnyű túra keretében a Tordai hasadék sziklái közt sétáltunk. A programdús nap végén torockói szállásunkon csodáltuk meg a naplementét a Székely-kő lábánál. Hazaindulásunk reggelén búcsút vettünk Torockótól és elindultunk Nagyenyedre. Az 1848-as emlékmű, a Bethlen Gábor Kollégium és a Vártemplom megtekintése során megismertük Nagyenyed és a Nagyenyedi két fűzfa történetét. Történelmi, néprajzi, irodalmi ismereteinket a Gyulafehérváron tett sétával gyarapítottuk tovább. Láttuk a Szent István által alapított székesegyházat, a Károly kapukon áthaladva bejutottunk a várba. Vajdahunyadon a Hunyadi vár kiállításai röpítettek vissza bennünket a múltba. Kirándulásunk zárásaként a magyar történelem egyik legszomorúbb helyszínén, Aradon a 13 aradi tábornok dicsőséges halálára emlékeztünk. Felejthetetlen élményekkel gazdagodva tértünk haza a 3 napos erdélyi utunkról.

Köszönjük, hogy részt vehettünk ezen a csodálatos kiránduláson!

TÚRÁK

A tagiskola honlapján megjelenő cikk!